pondělí 30. prosince 2013

Nákupy a novinky za prosinec (včetně vánočních dárků)

Ahoj všem.

Po vánočním lenošení a přecpávání se u televize jsem konečně nasbírala sílu a energii na napsání tradičního článku o nové kosmetice, která se v mé sbírce za poslední měsíc objevila. Dnes vám také jako bonus ukážu některé z vánočních dárků, které jsem dostala od svým blízkých. Mé kosmetické nákupy v prosinci byly velmi skromné, jelikož jsem se snažila co nejvíc peněz dát stranou na dárky a musela jsem své shopaholické sklony přísně hlídat.




Rozhodla jsem se konečně vyzkoušet nějaké výrobky z nové heřmánkové řady od The Body Shop a vybrala jsem si dvoufázový odličovač na oči a odličovací olej. U pokladny mi také vnutili odličovací tamponky a zpětně mě jejich přemrštěná cena dost mrzí. Dále jsem si v Ziaja obchůdku vybrala oční krém s petrželkou z jejich bio řady a také jsem si v drogerii vybrala hned několik laků na nehty. Objevila jsem pro sebe laky L'Oreál Caresse a musím říct, že jsou naprosto fantastické. Okamžitě jsem se do nich zamilovala a už se těším, až svou sbírku rozšířím o další pěkné odstíny. U stojanu Essence jsem si vybrala jejich slavný gelový top coat a odstraňovač nehtové kůžičky, a když už jsem tam byla, tak jsem si do košíku přihodila i pár dalších drobností, konkrétně řasenku a dva štětečky na linky. Na Vánoce mám vždy chuť na něco třpytivého a rozhodla jsem se vyzkoušet nějaké třpytivé nadlaky od NYC, obzvlášť ty zlaté jsou opravdu slavnostní. Na Štědrý večer jsem nakonec zvolila kombinaci červeného laku Essie Aperitif a zlatého nadlaku NYC a pár lidí mi tuto kombinaci uznale pochválilo.

Co se týče dárečků, letošní Vánoce byly docela skromné. No fotce níže uvidíte to nejzajímavější. Dostali jsme s manželem i praktické věci typu mixér, kapsle do kávovaru či kuchařky, ale tím vás zatěžovat nebudu. Naštěstí si mé blízké stále pamatují, jaká jsem parádnice, a tak mi nadělili i několik krásných holčičích věcí. Dostala jsem nádhernou pašminu, kožené rukavice, heboučké teplé pyžamko, plyšovou mikinu na doma, huňaté papuče, parfém, bílou halenku, výrazný náhrdelník, diář, knihu Bobbi Brown a nádhernou rtěnku v odstínu Caroline. Jak vidíte, splnilo se mi hned několik přání z mého wishlistu. Na fotce bohužel chybí nádherný bílý svetr z merino vlny, který jsem si už stihla pocintat, a tak čeká na praní v koši na prádlo.



A co vaše vánoční dárečky? Čím vás Ježíšek letos nepotěšil? Vůbec se nestyďte a pochlubte se mi svými poklady. A pokud máte vlastní blog, určitě mi v komentářích nechte odkaz, podobné články miluji




13 komentářů:

  1. Skvelé veci! :)
    http://fashionbynitaxxx.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  2. pěkné pěkné... jsem zvědavá na recenzi té petrželky, vypadá zajímavě. na netu píšou, že je i proti kruhům, to je můj věčný boj a zatím na ně nic nefunguje :( a kolik stály ty tampónky?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že v téhle řadě mají i nějaký krém speciálně na rozjasnění tmavých kruhů pod očima.
      A ty tamponky stáli stovku, což je prostě dvakrát víc, než jsem ochotna za něco takového zaplatit.

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Ty jsou úžasně měkoučké!
      Manžel se tam vždy snaží nacpat svou 42, když se nedívám :-D

      Vymazat
  4. • Get Big Lashes jsem měla a řasenka mi hodně vyhovovala. A ještě k tomu ta cena ! :)
    • Lak od NYC jsem používala v létě - červený a byla jsem s ním také moc spokojená.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Řasenku už zkouším a moc se mi líbí ten velký kartáček, ale celkově jsem asi čekala dramatičtější efekt.

      Vymazat
  5. Tak na petrželkový krém, respektive recenzi na něj, se těším. Už jsem po něm trochu pokukovala... :)
    Jinak samé krásné dárky, pashmina by se mi určitě taky líbila... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta barva je krásná, ihned rozzáří mou mrtvolně bílou pleť :-)

      Vymazat
  6. dostala jsi hezké věci, ten parfémek voní úžasně :) já jsem o dárcích dělala článek na blogu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jsi mimo jiné dostala ty krásné válenky se cvočky, že? :-)

      Vymazat
  7. Také článek chystám, ale musím ještě počkat na nějaké dodatečné dárky :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem byla hrozně netrpělivá a chtěla to nafotit co nejdřív :-)

      Vymazat