čtvrtek 11. července 2013

Top 5 za červen

Ahoj všem.

Moc se omlouvám za tak dlouhou pauzu, ale byla jsem nějakou dobu pryč a neměla jsem moc příležitostí se připojit k internetu. Teď mám plnou hlavu příprav na svatbu a musím neustále něco vymýšlet a organizovat, až mi z toho jde hlava kolem. Nicméně se budu ze všech sil snažit, aby odteď byly mé příspěvky na blogu znovu pravidelné. (Mimochodem, zajímaly by někoho články se svatební tematikou? Mám se pokusit napsat či nafotit nějaký svatební speciál?)

Dnes se podívám na zoubek kosmetice, kterou jsem v červnu používala nejraději. Odpusťte mi, prosím, menší zpoždění. V těsném závěsu budou následovat články o nákupech a o spotřebovaných výrobcích za červen.




1) Lumene Arctic Aqua 2 in 1 Skin-Perfecting Moisture Booster
Tato hydratační péče byla jediným krémem, který jsem mohla během mimořádně horkých dnů používat. Má velmi příjemnou vodovou konzistenci, bleskurychle se vstřebává, nezanechává pokožku ulepenou a vůbec neucpává póry. Díky své lehké konzistenci sérum mou pleť nijak nezatěžovalo a umožňovalo jí volně dýchat i při třicetistupňových vedrech.

2) Balea sprchová pěna
Tuto roztomilou šlehačku jsem si oblíbila již po prvním použití a v šuplíku mi leží další dvě balení. Je to rozhodně nejzábavnější produkt, který se kdy v mém sprchovém koutě objevil. Navíc voní po jahodách a překvapivě mou pokožku vůbec nevysušuje. Co víc si přát za necelých 30 korun?

3) NARS Pure Radiant Tinted Moisturizer (Finlandia)
Další výrobek, který si vedl naprosto skvěle i v tropických vedrech. Tento tónovací krém se velmi dobře roztírá, krásně se přizpůsobí barvě pleti a vykouzlí krásný prozářený efekt. Krycí schopnosti jsou spíše nízké, ale v létě to považuji za plus, případné větší nedokonalosti se vždy dají zamaskovat korektorem.

4) F&F rtěnka (Whisper) 
Dlouho jsem hledala nude rtěnku, jejíž odstín mi bude slušet a naprosto nečekaně jsem ji objevila ve stojanu s kosmetikou značky F&F. Rtěnka je hydratační, velmi příjemná na rtech, slušně pigmentovaná a pár hodin na rtech bez problémů vydrží.

5) Dior 3 Couleurs Smoky (Smoky Nude)
Tuto malou paletku vlastním již hodně dlouho, ale až teď jsem ji pořádně přišla na chuť. Pro můj barevný typ jsou vybrané barvy naprosto dokonalé a dá se s nimi vykouzlit denní i večerní líčení. Na den používám světlý stín na celé víčko a matnou hnědou do záhybu, na večer zase zlatý stín na celé víčko, hnědý do záhybu a světlý pod obočí a do vnitřního koutku pro rozjasnění. Všechny tři stíny mají příjemnou lehce máslovitou konzistenci (jako téměř všechny Dior oční stíny), dobře se roztírají do ztracena, neblednou ani se neosypávají a na víčkách vydrží po celý den.



Máte zkušenosti s nějakým z výše zmíněných výrobků? Nebo jste objevili v červnu nějaký jiný fantastický výrobek? Pište mi do komentářů tipy, vždy ráda vyzkouším něco nového.

15 komentářů:

  1. Značku Lumene bych taky chtěla vyzkoušet. A šlehačku do sprchy se mi už koupit nepodařilo:-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mají v nové kolekci novou, v jiné vůni :)

      Vymazat
    2. Jakou? Jakou? To musím mít! :-D

      Vymazat
    3. Tak to budu muset opět omrknout:-) Tady ty věci jdou fakt na dračku...

      Vymazat
  2. Šlehačku do sprchy mám doma taky a moc mě nenadchla. Jinak nic z toho jsem zatím nezkoušela ;)

    Svatební speciál bych ocenila. Třeba nějaké tipy na rozlučku se svobodou nebo nějaké svatební hry ;)

    SIMPLE LIFE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tipy na rozlučku možná napíšu zpětně, zatím do její organizace nejsem moc zasvěcená. Má to být veliké překvapení :-)

      Vymazat
  3. tak tu sprchovou pěnu chci vyzkoušet! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Musím si konečně pořídit tu baleu. Už dlouho se na ní dívám :D

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
  5. Dior paletky patria medzi moje najobľúbenejšie, ale teda mám iba 5 couleurs :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 5 couleurs jsem měla jen jednu (tuším 034 Gris) a vůbec mi ty barvy neslušely, tak jsem ji poslala dál do světa.

      Vymazat
  6. To jsou moc zajímavé věci, zaujal mě hlavně ten hydratační... věc od Lumene! :)
    A svatební speciál si docela klidně přečtu. ;)

    OdpovědětVymazat
  7. Jé, šlehačka Balea, díky za připomenutí, slíbila jsem synkovi, že mu ji zase koupím, bez ní není ve vaně žádná sranda :-)) Tak snad ji ještě seženu, budu muset vzít snad všechny, co budou v regálu :-)

    Jinak mě teda láká to Lumene, určitě časem něco z jejich sortimentu vyzkouším.

    A gratuluju k zásnubám, užívej si svatebních příprav a určitě na toto téma něco napiš/nafoť, já se moc ráda podívám a pokochám :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, díky :-)
      My to plánujeme dost na rychlo, takže se zatím snažím se ze všech těch příprav nezbláznit.

      Vymazat