sobota 4. května 2013

Spotřebováno za duben


Ahoj všem.

Dnes jsem si pro vás připravila článek o produktech, které jsem během dubna dopotřebovala, kde každý produkt stručně popíšu a zhodnotím, případně vás odkážu na podrobnější recenzi.





1) Odličovací ubrousky s mléčnými proteiny Korres
Odličovací ubrousky moc často nepoužívám. V podstatě jenom když přijdu domu hodně pozdě v noci a mám sílu už jen na velmi rychlé a jednoduché odlíčení. Tyto jsou rozhodně jedny z nejlepších, co jsem kdy vyzkoušela. Byly hodně napuštěné mlékem, vůbec nelepily a pokožku zanechávaly docela hydratovanou. Odličovací schopnosti těchto ubrousků jsou také velmi dobré, poradily si s make‑upem i s řasenkou. Jejich cena by mohla být příznivější, ale určitě si je někdy v budoucnu koupím znovu.

2) Micelární voda Bionike
Tuto micelární vodu jsem si o prázdninách koupila v Itálii. Je určena pro velmi citlivou pleť a neobsahuje žádné dráždivé chemické látky. Vyhovovala mi dokonce trochu více než klasická Bioderma.

3) Vyhlazující podkladová báze pod make-up Sephora
Podkladovou bázi pod make-up používám každý den, protože potřebuji, aby mi líčení bez větších úprav vydrželo na pleti celý den. Tato báze se ale nikdy nestala mou oblíbenou. Obsahuje hodně silikonů, takže jsem ji používala jen výjimečně a navíc mi nebyla moc příjemná její kluzká konzistence. Není vysloveně špatná, spíše takový průměr, ale už jsem objevila jiné lepší báze.

4) Chubby stick Clinique (odstín Super strawberry)
Hydratační rtěnky s vlastnostmi balzámů mám moc ráda a Chubby stick nebyl výjimkou. Tato balzámová rtěnka rty hezky hydratovala a dodávala jim nádech barvy, který vypadal velmi přirozeně. Jediné co mě mrzí, je jejich poměrně vysoká cena. Mám v zásobě ještě jeden odstín, ale později se budu snažit najít nějakou trochu levnější alternativu.

5) Peeling s tymiánovým medem Korres (recenze zde)
Mám ráda téměř všechny výrobky Korres a tento peeling mi rovněž přirostl k srdci. Obsahoval velmi jemná zrníčka, takže pleť vůbec nedráždil, ale zároveň ji zvládal hezky vyčistit a rozzářit. Navíc božsky voněl medem. Bohužel se ale tato řada s tymiánovým medem přestala prodávat, takže budu muset vyzkoušet nějaký jiný peeling.

6) Balzám na rty Neutrogena
Z výrobků od Neutrogeny začínám být čím dál častěji zklamaná. Ani tento balzám se mi bohužel moc nelíbil. Byl příliš tvrdý a rty hydratoval jen na velmi krátkou dobu. Rozhodla jsem se, že s Neutrogenou už raději experimentovat nebudu.

7) Řasenka Hypnose Doll eyes Lancôme
V podstatě všechny řasenky od Lancôme se mi líbí a ani tato nebyla výjimkou. Má velmi povedený kartáček, se kterým se mi velmi dobře pracovalo. Řasy hezky prodloužila i zahustila, ale vůbec je neslepovala. Rozhodně je to jedna z nejlepších řasenek z Hypnose řady.

8) Oční linky ve fixu MAC (recenze zde)
Byly to moje první oční linky ve fixu, které jsem si kdy koupila, a naprosto mě okouzlily. Tak hezkou precizní linku se mi předtím nepovedlo nakreslit žádnými jinými linkami ani tužkou. Sloužily mi věrně celý rok, teď už jsou ale bohužel téměř vyschlé a mají celkem roztřepený hrot. Obal si ale určitě schovám a časem ho s dalšími obaly vrátím do obchodu MAC a vyberu si nějakou hezkou rtěnku.

A co vy? Máte zkušenosti s některým z těchto výrobků?

9 komentářů:

  1. řasenka Hypnose je moje best of :))) Zaujali mě linky od MACu:))

    OdpovědětVymazat
  2. Sephora bázi také používám a popravně pořád nějak nevím jestli mi vyhovuje nebo ne. V něčem je dobrá, ale stehně jako tobě mi nějak nevyhovuje ta kluzká konzistence. Které báze máš raději? Uvažuji, že si nějakou jinou pořídím na porovnáni.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vyhovuje mi Natural Radiance od MAC a Meteorites Perles od Guerlain. Obe dvě jsou rozjasňující a zároveň matující, což je perfektní kombinace. Ta první je navíc bez silikonů, což je skvělé.
      Ani ta nová od Rimmel, o který jsem psala v předchozím článku, nevypadá špatně. Zatím jsem ji sice použila jen dvakrát, takže nevím, jestli časem nezačne ucpávat póry nebo tak něco, ale vypadá nadějně.

      Vymazat
  3. Páni, to je spotřeba :)
    Jinak moc pěkný blog a sledujeme tě - Klára Pavlína :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jak vidím na fotce ten spotřebovaný Chubby Stick - já sama žádný neměla, ale vždycky mě zajímalo, jak tahle věc vlastně funguje po technické stránce - jestli se to dá nějak ořezávat nebo snad vysunout (tato možnost se mi teda moc nezdála). A ze Tvojí fotky mi vyplývá, že jak se vypotřebuje ta vyčuhující část rtěnky, tak je game over a uvnitř té tužky už žádná náplň není? Tak to teda nic moc, ne?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dá se to normálně vysunout, ale toho obsahu tam stejně moc není.

      Vymazat
  5. Neviem či vieš ale nie všetky prázdne balenia mac prijma speť. Napríklad tužky na obočie nie atd.
    Ja som svojim suchým linkám ešte takto predĺžila životnosť...možno pomože:))
    http://danylovelife.blogspot.cz/2013/04/quick-tip.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, to vím. Ale tenhle obal by měli akceptovat.
      Ale i tak mi přijde, že ten jejich Back to MAC program je pěkně na prd. Nevím kolik let normálnímu člověku potrvá, než nasbírá 5 prázdných obalů od jedné značky.

      Vymazat
  6. Korres ubrousky mám moc ráda. A když už je mám, tak si je hezky šetřím. :D
    A díky za tip na linky od M.A.C, už delší dobu přemýšlím, zdali do nich investovat nebo ne. :)

    OdpovědětVymazat